Τετάρτη, 29 Φεβρουαρίου 2012

Βιογραφίες:Marcel Marceau



Ο ΜΑΡΣΕΛ Μαρσό, που απεβίωσε σε ηλικία 84 ετών, συμμετείχε στη διάρκεια της μακράς καλλιτεχνικής σταδιοδρομίας του σε δεκάδες ταινίες και από τους κριτικούς αναφέρεται συχνά ως «ο μίμος με τη μεγαλύτερη απήχηση, σε όλο τον κόσμο...».

Δημιούργησε, πριν περίπου 60 χρόνια, τη φιγούρα του «Μπιπ» - με το κόκκινο λουλουδάκι στο καπέλο του και την ολοφάνερη μελαγχολία του. «Όπως ακριβώς η μουσική, με παρόμοιο τρόπο κι η μίμηση δεν γνωρίζει ούτε όρια, ούτε εθνικότητες», τόνιζε ο Μαρσό. Ο διάσημος μίμος ξεκίνησε τις εμφανίσεις με θίασο το έτος 1948. Περιόδευε από το 1950 σε αρκετά ευρωπαϊκά κράτη παρουσιάζοντας ολόκληρες παραστάσεις μίμησης. Το 1959, η εταιρεία, που στήριζε την καλλιτεχνική προσπάθεια, πτώχευσε...Μπόρεσε τελικά να ανασυσταθεί, μετά από 22 ολόκληρα έτη. Μία ταινία του Μαρσό, που θα μείνει χαραγμένη στο μυαλό των φίλων της έντεχνης κωμωδίας είναι, ασφαλώς, η «Silent Movie» του Μελ Μπρουκς.

Στο Στρασβούργο στην Αλσατία γεννήθηκε ο Μαρσό, την 22α Μαρτίου του 1923. Ο πατέρας του Μαρσέλ Μαρσό, κρεοπώλης, κατά τον Β' Παγκόσμιο πόλεμο και μετά την Κατοχή σκοτώθηκε από τους Ναζιστές. Από το 1944, ο Μαρσέλ Μαρσό μαζί με τον αδελφό του ενίσχυσαν την γαλλική Αντίσταση.

«Αν δεχθούμε πως το γέλιο και τα δάκρυα είναι τα χαρακτηριστικά της Ανθρωπότητας, τότε ασφαλώς όλες οι παιδείες επηρεάζονται, με έντονο τρόπο, από την τέχνη μου», αγαπούσε επίσης να λέει ο Γάλλος μίμος. Το δρώμενο που ακολουθεί με τίτλο: The maskmaker είχα την τύχη να το παρακολουθήσω στο Παλλάς, τη δεκαετία του '90. Είναι συγκλονιστικό το πόση δύναμη και ...λόγια κρύβει η Σιωπή...

Δημιουργήστε παζλ!

Tangram για μικρούς και μεγάλους!! The oldest chinese puzzle!


Ξεκινήστε το παιχνίδι τώρα!

Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2012

9η Διεθνής Έκθεση Βιβλίου Θεσσαλονίκης

Κλικάρετε εδώ για περισσότερες πληροφορίες.

Ευθύγραμμη διάδοση του φωτός

Κάντε κλικ για να μεταβείτε στην εφαρμογή και να επαληθεύσετε
διαδραστικά την ευθύγραμμη διάδοση του φωτός.

Το μαγνητικό πεδίο της Γης

Το ηλιακό μας σύστημα είναι ένα εχθρικό μέρος. Η Γη δέχεται την επίθεση της φονικής κοσμικής ακτινοβολίας. Η ζωή υπάρχει μόνο επειδή η Γη περιβάλλεται απο τη μαγνητόσφαιρα......

Ένα ενδιαφέρον ντοκιμαντερ απο το naional geographic για το μαγνητικό πεδίο της Γης.

Δευτέρα, 27 Φεβρουαρίου 2012

Ο κύκλος των Μουσείων

Από  το 1997, ο Όμιλος Λάτση υπό την αιγίδα και   το   συντονισμό του Ιδρύματος Ιωάννη Σ. Λάτση εκδίδουν κάθε χρόνο έναν τόμο αφιερωμένο σε ένα αρχαιολογικό μουσείο, με σκοπό τη δημιουργία μιας σειράς λευκωμάτων που, με την επιστημονική εγκυρότητα και την αισθητική τους προσέγγιση, συμβάλλουν στη βαθύτερη γνώση και κατανόηση των επιμέρους σελίδων της ιστορίας του ελληνικού πολιτισμού.


Κλικάρετε εδώ για να δείτε όλες τις ηλεκτρονικές εκδόσεις.

Κυριακή, 26 Φεβρουαρίου 2012

7o Διεθνές Φεστιβάλ animation

1- 7 ΜΑΡΤΙΟΥ 2012 στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος (Ιεράς Οδού 48, Μετρό: Στάση Κεραμεικός, Tηλ.: 210 36 12 946)

Απογευματινή Προβολή (17:30-19:30) Είσοδος: 5 ευρώ τα δύο άτομα
Βραδινές Προβολές (19:30-21:30 & 21:30-23:30) Είσοδος: 5 ευρώ ανά άτομο


Η πλειοψηφία των ταινιών δεν έχει διαλόγους. Όσες έχουν, φέρουν αγγλικούς υπότιτλους.

Κλικάρετε εδώ για να δείτε το πλήρες πρόγραμμα!
KΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ
- Χρυσάνθη ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ, Επίκουρη Καθητήτρια Πανεπιστημίου Πατρών, Συγγραφέας, Σεναριογράφος

P.R. / Επιμέλεια προγράμματος
- Ούρσουλα-Ελένη Κασαβέτη, PhD. c.




























ΝΙΚΟΣΤΡΑΤΟΣ. ΕΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ (2011)





Ο Γιάννης είναι ένας πιτσιρικάς που ζει μαζί με τον ψαρά πατέρα του, τον σκληροτράχηλο Δημοσθένη (Emir Kusturica) σε ένα μικρό νησί στο Αιγαίο. Κάποια μέρα, σώζει από βέβαιο θάνατο ένα παράξενο νεοσσό, τον οποίο φέρνει στο σπίτι, κρυφά από τον πατέρα του. Δίνει στο μικρό πελεκάνο το όνομα, Νικόστρατος και αναπτύσσει μαζί του μια τρυφερή σχέση αγάπης. Σύντομα, όμως, ο πελεκάνος μεγαλώνει και ο Γιάννης δεν μπορεί να κρατήσει μυστική την παρουσία του στο σπίτι. Πλέον ο Γιάννης θα πρέπει να έρθει αντιμέτωπος με τον πατέρα του, ενώ στη ζωή τους μπαίνει η όμορφη Αγγελική που καταφθάνει από την πρωτεύουσα...

Τετάρτη, 22 Φεβρουαρίου 2012

Έρευνα ΕΠΙΨΥ: Ανησυχητικές διαστάσεις λαμβάνει το φαινόμενο bullying

tvxs.gr

Ανησυχητικές διαστάσεις λαμβάνει το φαινόμενο του εκφοβισμού (bullying) στα ελληνικά σχολεία, όπως καταδεικνύει πανελλήνια έρευνα του Ερευνητικού Πανεπιστημιακού Ινστιτούτου Ψυχικής Υγιεινής (ΕΠΙΨΥ). Σύμφωνα με την έρευνα, ποσοστό 8,5% των εφήβων αναφέρουν ότι υφίστανται σχολικό εκφοβισμό τουλάχιστον δυο με τρεις φορές το μήνα, ενώ ένας στους έξι, δηλαδή το 15,8%, «ομολογούν» ότι εκφοβίζουν οι ίδιοι άλλους.
Χαρακτηριστικό των διαστάσεων που έχει λάβει το φαινόμενο, είναι το γεγονός ότι σε διάστημα οκτώ χρόνων έχει σχεδόν διπλασιαστεί ο αριθμός των θυτών. Σε αντίστοιχη έρευνα, που είχε πραγματοποιηθεί το 2002, θύτης εκφοβισμού δήλωνε το 9,1% των μαθητών ενώ το 2010 το ποσοστό αυτό είχε φτάσει στο 15,8%.

Οι θύτες είναι στη συντριπτική τους πλειοψηφία αγόρια, ενώ τα θύματα προέρχονται και από τα δύο φύλλα. Ο πιο δημοφιλής τρόπος εκφοβισμού είναι τα λεκτικά πειράγματα και ακολουθούν τα πειράγματα - χειρονομίες σεξουαλικού περιεχομένου, η διάδοση φημών και συκοφαντιών και τα πειράγματα - ενοχλήσεις μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή και κινητού τηλεφώνου.

Ένα στα τέσσερα αγόρια
, δηλαδή το 23,9%, αναφέρει ότι κατά τη διάρκεια του τελευταίου χρόνου ήρθε στα χέρια με κάποιον ή κάποιους άλλους, τουλάχιστον τρεις φορές. Το αντίστοιχο ποσοστό στα κορίτσια είναι 8,3%.

Από την έρευνα του ΕΠΙΨΥ προκύπτει επίσης ότι ο εκφοβισμός έχει ταξικά χαρακτηριστικά: οι έφηβοι που προέρχονται από οικογένειες με χαμηλά εισοδήματα πέφτουν θύματα εκφοβισμού σε υψηλότερο ποσοστό σε σχέση με εκείνους που προέρχονται από τα μεσαία ή ανώτερα οικονομικά στρώματα.

Σημαντικές είναι και οι επιπτώσεις που έχει στην ψυχολογία το bullying. Τα θύματα αναφέρουν, σε υψηλότερα ποσοστά από τους υπόλοιπους μαθητές, ότι έχουν κακή υγεία ή ότι είναι δυσαρεστημένοι από την εξωτερική τους εμφάνιση.

Ψυχολογικές διαταραχές δεν εμφανίζουν πάντως μόνο τα θύματα αλλά και οι θύτες. Οι πρώτοι αναφέρουν σε υψηλότερο ποσοστό ότι έχουν δύσκολη επικοινωνία με τους γονείς τους ή ότι δεν έχουν καλή σχέση με τους συμμαθητές τους και οι δεύτεροι ότι δεν τους αρέσει το σχολείο, ότι απουσιάζουν συχνά από αυτό και ότι έχουν αυστηρούς ή αυταρχικούς γονείς.

Σύμφωνα με πολλές μελέτες που έχουν πραγματοποιηθεί για το φαινόμενο του bullying, η θετική αντίληψη των μαθητών για το σχολικό κλίμα, καθώς και το «δέσιμο» που νιώθουν με το σχολείο τους δρουν ως προστατευτικοί παράγοντες στα περιστατικά σχολικού εκφοβισμού τόσο για τους θύτες όσο και για τα θύματα. Σημαντικό ρόλο διαδραματίζουν επίσης οι καλές σχέσεις μέσα στην οικογένεια, ο χρόνος που περνούν οι έφηβοι με τους γονείς τους και η ευκολία στην επικοινωνία μεταξύ γονιών και παιδιών.

Στην έρευνα του ΕΠΙΨΥ συμμετείχαν 4.944 μαθητές εφηβικής ηλικίας (ΣΤ' Δημοτικού, Β'υμνασίου και Α' Λυκείου) από 306 σχολικές μονάδες όλων των περιοχών της χώρας.

Δευτέρα, 20 Φεβρουαρίου 2012

Εορτασμός της αποκριάς και της Καθαρής Δευτέρας στην Αθήνα και στον Πειραιά

Πηγή: Οπτικοακουστικό Αρχείο

Περίοδος γεγονότων

23/02/1969 - 24/02/1969

Περίληψη

Η παρέλαση του καρναβαλιού στην Αθήνα και στον Πειραιά, νέοι που διασκεδάζουν γιορτάζοντας το καρναβάλι σε δρόμους της Πλάκας και άλλοι που χορεύουν σε νυχτερινά κέντρα διασκέδασης. Άνδρες και γυναίκες, σε παντοπωλείο των Αθηνών, που ψωνίζουν χαλβά και άλλα σαρακοστιανά εδέσματα για τον εορτασμό της Καθαρής Δευτέρας και νέοι που πετούν χαρταετούς στο λόφο της Πνύκας.

Περιγραφή

Αγόρια και κορίτσια ενδεδυμένα με αποκριάτικες στολές, συνοδευόμενα από τους γονείς τους, στο Ζάππειο. Η εκκίνηση της αθηναϊκής παρέλασης του καρναβαλιού, στους πρόποδες της Ακρόπολης, με την παρουσία κόσμου που παρακολουθεί. Διάφορα καρναβαλικά άρματα (μεταξύ των οποίων άρματα της εταιρείας Αλλατίνη και του ΕΙΡ) και ομάδες μασκαράδων παρελαύνουν σε δρόμους της πόλης ενώ κόσμος συγκεντρωμένος παρακολουθεί. Κοπέλες και άνδρες, ενδεδυμένοι με παραδοσιακές ενδυμασίες, που πλέκουν γαϊτανάκι και Γαλλίδες μαζορέτες μετέχουν της παρέλασης. Τσιγγάνες που χορεύουν, σε κεντρικό δρόμο του Πειραιά όπου γιορτάζεται το καρναβάλι, ενώ κόσμος συγκεντρωμένος παρακολουθεί. Κλόουν σε διάφορα νούμερα, στο δρόμο. Ομάδες μασκαράδων και διάφορα καρναβαλικά άρματα παρελαύνουν, στον δρόμο, ενώ ο συγκεντρωμένος κόσμος παρακολουθεί. Νέοι, σε δρόμο της Πλάκας, πετούν σερπαντίνες γιορτάζοντας το καρναβάλι. Νέοι και νέες, σε νυχτερινό κέντρο διασκέδασης, χορεύουν μοντέρνους χορούς, ενώ ορχήστρα παίζει μουσική. Πλήθος νέων, εκ των οποίων κάποιοι φορούν αποκριάτικα καπέλα και μάσκες, σε δρόμο της Πλάκας. Άνδρες και γυναίκες, σε νυχτερινό κέντρο διασκέδασης (μουσική ταβέρνα), δειπνούν και χορεύουν παραδοσιακούς χορούς. Υπάλληλοι του Δήμου Αθηναίων, το πρωί της Καθαρής Δευτέρας, καθαρίζουν δρόμους του κέντρου της πόλης, που έχουν γεμίσει σερπαντίνες έπειτα από το γλέντι της Κυριακής της αποκριάς. Άποψη (έρημων από κόσμο) δρόμων των Αθηνών. Άνδρες και γυναίκες, σε παντοπωλείο, αγοράζουν χαλβά, για τον εορτασμό της Καθαρής Δευτέρας. Στο λόφο της Πνύκας, νέοι πετούν χαρταετούς.

Τοποθεσίες

Ελλάδα Αθήνα Πλάκα | Λόφος Πνύκας | Πειραιάς

Βιβλιογραφία

Ελεύθερος Κόσμος, 22/2/1969, σελ. 2, Το ΒΗΜΑ, 26/2/1969, σελ. 4

Βιβλίο Θεμάτων Ελληνικών Επικαίρων 9/6     Κλικάρετε για να δείτε το αρχειακό βίντεο εδώ!

Κυριακή, 19 Φεβρουαρίου 2012

Το μονοπάτι της γνώσης - προορισμός Ελληνική Ιστορία

«Το μονοπάτι της γνώσης - προορισμός Ελληνική Ιστορία» είναι ένα διασκεδαστικό εκπαιδευτικό παιχνίδι, που καλεί τους παίκτες να δοκιμάσουν τις γνώσεις τους στην ελληνική ιστορία μέσα από μια διαδρομή στο μονοπάτι της γνώσης. Μοιάζει με επιτραπέζιο παιχνίδι, όπου κάθε παίκτης απαντά σε ερωτήσεις και στη συνέχεια μετακινεί το πιόνι του στην τρισδιάστατη επιφάνεια του παιχνιδιού με σκοπό να τερματίσει πρώτος.
Αποτελείται από δύο ξεχωριστούς δίσκους. Ο πρώτος περιλαμβάνει ερωτήσεις από την Εποχή του Λίθου μέχρι τους Ρωμαϊκούς χρόνους και ο δεύτερος από την Πρώιμη Βυζαντινή περίοδο μέχρι και την Ελλάδα του Β' Παγκοσμίου Πολέμου.
Συνολικά περιλαμβάνει πάνω από 1.500 ερωτήσεις. Σε κάθε ερώτηση, ο παίκτης καλείται να επιλέξει τη σωστή ανάμεσα σε τρεις πιθανές απαντήσεις με σκοπό να μετακινήσει το πιόνι του στην τρισδιάστατη επιφάνεια του παιχνιδιού, ανάλογα με το βαθμό δυσκολίας της ερώτησης. Κάποιες «κάρτες-έκπληξη» που εμφανίζονται κάνουν το παιχνίδι πιο διασκεδαστικό και απρόβλεπτο.
Στο τέλος, κάθε παίκτης μπορεί να έχει συνολική εικόνα των ερωτήσεων που του έτυχαν αλλά και των σωστών απαντήσεων. Μπορεί, επίσης, να αντλήσει περισσότερες ιστορικές πληροφορίες για οποιαδήποτε ερώτηση επιλέξει, μέσω μιας πλήρους ηλεκτρονικής εγκυκλοπαίδειας της ελληνικής ιστορίας, η οποία περιέχεται στο δίσκο. Ταυτόχρονα, έχει τη δυνατότητα να περιηγηθεί την εγκυκλοπαίδεια ανεξάρτητα από το παιχνίδι και, μέσα από πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό αρκετών χιλιάδων ηλεκτρονικών σελίδων, να βρει γρήγορα την πληροφορία που αναζητά.
Για την ολοκλήρωση της εγκυκλοπαίδειας έχουν εργαστεί περισσότερα από 60 στελέχη του ΙΜΕ σε διάφορα αντικείμενα: ανάλυση και οργάνωση πληροφορίας, συγγραφή ιστορικών και αρχαιολογικών κειμένων, οπτική τεκμηρίωση, ανάπτυξη διαδραστικών εφαρμογών, φωτορεαλιστική απεικόνιση και κατασκευή τρισδιάστατων αναπαραστάσεων.
Γλώσσα: ελληνικά, αγγλικά

Παρασκευή, 17 Φεβρουαρίου 2012

Μέσα σε μία τριήρη!!!

Γίνε κι εσύ ναύαρχος του αρχαίου ελληνικού ναυτικού και οδήγησε την τριήρη σου εναντίον των περσικών πλοίων!

  • Επίλεξε ένα εχθρικό πλοίο για να το εμβολίσεις (συγκρουστείς, πέσεις με την πλώρη πάνω σ` ένα άλλο πλοίο).
  • Κωπηλάτησε στη μεγαλύτερη ταχύτητα (maximum speed).
  • Όταν πλησιάσεις πάτα ταχύτητα εμβολισμού (rammoing speed) για να βεβαιωθείς ότι δε θα κολλήσεις.
  • Κατευθύνσου αριστερά και δεξιά για να εντοπίσεις στόχους .
  • Αφού εμβολίσεις το εχθρικό πλοίο πρέπει να πας προς τα πίσω (back water) για να αποφύγεις την επιβίβαση Περσών πολεμιστών στο πλοίο σου ...!

Παίξε τώρα κάνοντας κλικ εδώ ή στην εικόνα !


πηγή : British Museum

ART ATTACK

Κλικάρετε εδώ!!

Ράδιο Παραμύθι

 

Το β.λ.ε.πο, ''βήμα λόγου επικοινωνίας πολιτισμού'' στα πλαίσια της ανάδειξης ποικίλων ποιοτικών δράσεων, ατομικών ή ομαδικών, παρουσιάζει μια ενδιαφέρουσα εργασία μικρών και μεγάλων παραμυθάδων της Μ.Κ.Ο. ''Οναρ μέσο τέχνης για το άρρωστο παιδί''. Την εκπομπή ''Ράδιο Παραμύθι'', χρησιμοποιώντας το ψηφιακό διαδικτυακό ραδιόφωνο του, δίνοντας έτσι βήμα στο συνδρομητικό περιοδικό ''το παραμύθι''.
Η εκπομπή θα παρουσιάζεται απο το Ραδιόφωνο του β.λ.ε.πο. σε όλο τον κόσμο απο τον ιστότοπο http://vlepo.org κάθε Κυριακή 15:00 ώρα Ελλάδας (13:00 GMT). Στην εκπομπή παρουσιάζονται σύγχρονα παραμύθια προερχόμενα απο τη συγγραφή στα πλαίσια του ''Οναρ'' αλλά και παραμύθια που προέρχονται απο την λαίκή παράδοση προοριζόμενα για μικρά και μεγάλα παιδιά.
 
 

Εξάτμιση και συμπύκνωση

Ένα ντοκιμαντέρ για μικρούς και μεγάλους που εξετάζει το θέμα της εξάτμισης και της συμπύκνωσης εξηγώντας με απλά λόγια πώς και γιατί συμβαίνουν αυτά τα φαινόμενα.

Ο Μύθος των Αργοναυτών


Αναδημοσίευση από το Σχολικό Δίκτυο
Διάρκεια : 00:10:02

Μαθητές της ΣΤ Δημοτικού στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Μύρινας Λήμνου ενεργοποιήθηκαν στη δόμηση ενός εκπαιδευτικού κόμικ με θέμα που αντλήθηκε από την τοπική Ιστορία (Άφιξη των Αργοναυτών στη Λήμνο, Επινόηση Πένταθλου), χρησιμοποιώντας την Web 2.0 υπηρεσία δημιουργίας βίντεο κινούμενου (animated) κόμικ Go Animate for schools. Πρόκειται για καινοτόμο πρόταση προσέγγισης της διδακτέας ύλης στο πλαίσιο της ανανέωσης και ενίσχυσης των διδακτικών πρακτικών και της ενσωμάτωσης των Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία Κλικάρετε εδώ!

Τρίτη, 14 Φεβρουαρίου 2012

Θα βρεθείς, θα υπάρξεις, θα κληθείς να γράψεις.


Αναδημοσίευση από τo http://www.lifo.gr/ 
Θα βρεθείς, θα υπάρξεις, θα κληθείς να γράψεις.
Μέσα απ' τις φωτιές, τα γυαλιά τα ρημαγμένα πίξελ της αναμετάδοσης.
Πάνω από μια γη που καίγεται για τα παιδιά που δεν ήρθαν ακόμα στον κόσμο, για μέρες που στριφογύρισαν ανήσυχα....
Θα παγώσεις τα μάτια σου στο παρόν που υπήρξε το μέλλον αυτών που αγάπησες το παρελθόν αυτών που θα αγαπήσεις και τα κτίρια θα λαμπαδιάζουν θα τυλίγεται στις φλόγες το απομεινάρι των περασμένων που στάθηκε σπίτι σε μνήμες και στιγμές που δεν έζησες, δεν μπορείς να ξέρεις, δεν μπορείς να καταλάβεις, τον πόνο που μένει από κάτι που ήσυχα βίωσε εμφύλιο και κατοχή για να σβήσει τρίζοντας σε στάχτες μίας νύχτας.
Θα ακούσεις ένα ουρλιαχτό, θα δεις ένα πλιάτσικο, μια τζαμαρία να πέφτει, θα ακούσεις την αμηχανία στα λειψά συνθήματα στα μπερδεμένα βήματα, τώρα πάμε πάνω ή πάμε πίσω, τι μας έφερε στο δρόμο, είσαι εσύ και είμαι εγώ και είμαστε κι οι δυο εδώ.
Θα πεις όχι και θα σου ζητήσουν λύση και θα νιώσεις άσχημα γιατί τη λύση δεν την έχεις, έχεις δει φωτογραφίες του πλανήτη από ψηλά, το θέαμα είναι μεγαλειώδες, με βλέπεις εμένα; Eίμαι εκείνη η κουκίδα στα αριστερά, κι έχω διαβάσει βιβλία, έχω δει φωτογραφίες του πλανήτη από ψηλά, αλλά δεν έχω λύση, δεν έχω λύση.
Και θα είναι μέσα στις πόλεις χαλάσματα, και δε θα αγαπήσεις, δε θα δεις, δε θα αγγίξεις, μονάχα θα αναδιπλωθείς στο πλήθος και θα κυλήσεις, χωρίς να σε λιώνουν οι ήχοι, γιατί εδώ και χρόνια δε λυγίζεις. Και θα φεύγουν τα χρόνια θα έρχονται άλλα αλύπητα, σαν όλα που πέρασαν, σαν τα μετά τα μακρύτερα και εμείς θα γεννηθούμε θα αναστηθούμε και θα σβήσουμε, σε μια νύχτα με άλλους, σε φάρους και χαρακώματα, βλέποντας στα ματιά σου βροχή τα λουλούδια για όσα χάθηκαν.
Και λίγο λίγο θα φεύγει αυτό που μας κράτησε, θα μας αφήνει μόνους έρημους άδειους θνητούς, να ξεχυνόμαστε στους δρόμους τρομαγμένοι, φύλακες των καιρών ή δυνάστες; Mε τις μέρες να γεννιούνται να ανασταίνονται και να σβήνουν σε χαρακώματα και φάρους και μόνο τα μάτια σου στη γη δε θα ξανάρθουν ίδια.
Θα βρεθείς, θα υπάρξεις, θα κληθείς να γράψεις.
Πώς θα διαλέξεις να το κάνεις;!!!!

Κοινωνική & Πολιτική Αγωγή

Στο δικτυακό τόπο του Ενημερωτικού Κόμβου της Τεχνικής Στήριξης στη σελίδα http://ts.sch.gr/software/dimotiko υπάρχουν διαθέσιμα πιστοποιημένα εκπαιδευτικά λογισμικά σε on line μορφή.
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
[Γλώσσα Α’-Β’] ]Γλώσσα Γ’-Δ’] [Γλώσσα Ε’-ΣΤ’] [Μαθηματικά Α’-Β’] [Μαθηματικά Γ’-Δ’] [Μαθηματικά Ε’-ΣΤ’] [Γεωγραφία Ε’-ΣΤ’] [Ιστορία Γ’-Δ’] [Θρησκευτικά Γ’-Δ’] [Θρησκευτικά Ε’-ΣΤ’] [Μαθαίνω τη γλώσσα μου] [Περιβάλλον – Η προστασία του Δάσους] [Πολιτικά και Διπλωματικά γεγονότα της νεότερης Ιστορίας] [Στο σταυροδρόμι τριών ηπείρων] [Κοινωνική και πολιτική αγωγή] [Μουσική Α’-ΣΤ’] [Εικαστικά Α’-ΣΤ’] [Αγγλικά Δ’-Ε’] [Αγγλικά ΣΤ’]

Με αυτόν τον τρόπο δεν απαιτείται η εγκατάσταση του λογισμικού στο σταθμό εργασίας σας, η λειτουργία του λογισμικού είναι ανεξάρτητη και του λειτουργικού συστήματος που διαθέτετε (πχ MS-Windows, Ubuntu κλπ) και του φυλλομετρητή που χρησιμοποιείτε αρκεί να υπάρχει εγκατεστημένο το κατάλληλο flash plugin.
Τα συγκεκριμένα λογισμικά έχουν «χτιστεί» σε τεχνολογία flash. Ίσως την πρώτη φορά να παρουσιαστεί μικρή καθυστέρηση στις αλλαγές οθονών για τεχνικούς λόγους.Κλικάρτετε εδώ

Αναζητώντας το Μέγα Αλέξανδρο

   Στη διαδραστική αυτή περιπέτεια με πρωταγωνιστές τον Ιάσονα και τη Δανάη, οι νεαροί χρήστες ανακαλύπτουν την ιστορία του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Στο ξεκίνημα του παιχνιδιού, ακούνε προσεκτικά τις πληροφορίες που θα τους δώσει η δασκάλα στο σχολείο σχετικά με την εργασία που πρέπει να ετοιμάσουν, η οποία είναι μια παρουσίαση του Μακεδόνα βασιλιά. Λύνουν τον αρχικό γρίφο, εφοδιάζονται με το βιβλίο με τους κανόνες συμμετοχής, που αποτελεί και το εγχειρίδιο του παιχνιδιού, και ετοιμάζονται για ένα μαγικό ταξίδι στην ιστορία!
 
Καθοδηγούν τον Ιάσονα και τη Δανάη στην αυλή τους και μιλάνε με τους ήρωες που βρίσκονται μέσα στα δωμάτια: οι συμβουλές τους και οι εφευρέσεις τους είναι σίγουρα πολύ χρήσιμες! Συλλέγουν τα απαραίτητα εφόδια, ώστε να ταξιδέψουν σε κοντινούς αλλά και μακρινούς προορισμούς και να ανακαλύψουν τα «άγνωστα» πρόσωπα του Μεγαλέξανδρου. Ρωτώντας τους ανθρώπους που βρίσκονται στο δρόμο τους, περιπλανώνται σε επιβλητικά μουσεία, μυστηριώδεις τάφους και παραδοσιακά ελληνικά χωριουδάκια, με σκοπό να μαζέψουν όσο το δυνατόν περισσότερα αντικείμενα για τη δική τους παρουσίαση. Όταν επιστρέφουν στο σχολείο προετοιμάζουν την παρουσίασή τους και την προβάλλουν ενώπιον των συμμαθητών τους.
Διαθέσιμο
Ο ψηφιακός δίσκος διατίθεται στο Πωλητήριο του Πολιτιστικού Κέντρου του ΙΜΕ «Ελληνικός Κόσμος», σε εξειδικευμένα βιβλιοπωλεία και σε καταστήματα ηλεκτρονικών τίτλων και πολυμέσων. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με το Πωλητήριοo του «Ελληνικού Κόσμου» (τηλ.: 212 254 0000) ή γράψτε στο sales@ime.gr.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...